Wednesday, March 28, 2012

Happy Birthday Kamal!

Pejam celik.Pejam celik
25 hb 3 2012
Aku dahpun  berusia 25 tahun...
Cukup tua dan matang..orang cakap dah leh kawin! hahahah

Syukur Alhamdulillah...
Aku dikurniakan Kesihatan yg baik dan rezeki yg melimpah ruah
Walau tak semewah orng lain tapi aku tetap bersyukur...

Tiada sambutan..kek..atau hadiah...
E2 pilihan aku..

Kenapa?

Entah
Secara jujurnya aku xcapai lagi apa yg aku nak dalam usia sekarang


                                              Aku cemburu ngan kejayaan teman rapat aku...
                                                         Hidup diorng memang bertuah...

                                                        Terkadang aku bertanya pada diri sendiri
                                                       Kenapa dari zaman belajar hingga sekarang
                                                           Hidup aku mesti ditimpa kesusahan
                                                                           Ade je yg berlaku
                                                                  Aku penat dan lelah sebenarnye..

Moga ada sinar di penghujung jalan..
(Aku xtau samada ayat ne kelakar atau serius untuk menggambarkan keadaan aku sekarang)

2 comments:

  1. Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian...

    Nk suprise lgi ker Kamal? ley la maen mandi2 lgi hehe :P

    ReplyDelete
  2. alahai man
    mungkin juga lah...hahahah

    znak mandi lagiiii

    ReplyDelete