Thursday, March 8, 2012

2012 Men's Hair: Relaxed Pompadour

Secra jujurnya aku bukanla cerdik pndai hal2 berkaitan rambut dan dandannya.
Pada aku yg penting selesa dan xserabut.

So disebabkan rambut aku dah makin tak terurus aku pikir why not
try new hair style untuk taun 2012 ne ha..

Then usha2 kat tenet ne ape yg trend 2012nye hair style....

So aku berkenan yg cam kat bawah ne...
Dipanggil Relaxed Pompadour...

Stylst akan potong pendek bahagian tepi rambut
tapi tang atas bia tebal sikit ok....


Keeping hair longer on top will give you more versatility. You can choose to go au naturel or load it up with styling product, as well cut layers practically style themselves. Just add gel to damp strands and push hair into place with fingers.
Jadila cam bawah ne...


 


Ne ha la aku nak try kat rambut aku yang aku tau jenis rambut kering,kerinting dan juga ber
Ombak Rindu..


Tengokla serabai gile rambut aku tu ha...Orang yg tukang gunting rambut tu pun tnye

Aiyaa ne bape lame you x gunting rambut?.....

Errr aku pun dah lupe bape lame sebb aku gunting layer rambut sendiri kalau dah panjang
sepanjang tahun 2011.

GILE!



 Setelah dengan gigihnye nyonya tu mengerat rambut aku ne la hasilnye...
Aku puas hati Pompadour 2012 konon ko kan...

Nyonya tu cakap rambut ne leh wat mcm2 pesen

Nak cacak ke
Belah kiri ke
Belah kanan ke
o
Korean style?

Apela yg ngarut sangat nyonya ne Rambut aku xde makne nak korea style

Allycate style adela tau... haiiiihhhh



Niat aku nak tunjuk gaya rambut ok..
Abaikan jam emas celup tu hoke.....


 Menggayakan rambut di 2012...Masuk tempat keje dengan rambut baru..


Hahahah..xtau nak cakap pe...poyola aku rase....



DAN

Aku percaya ngan ape yg nyonya tu cakap style rambut camne leh wat korean style!



Taraaaa..

Adelah sikit...
Korea ke Korek adelah
Haihhh


Apa2 pun aku rase taun 2012 ne aku nak remian ngan style rambut camne...
Slain menjaga rambut letak conditioner ngan wax..LECEH actually tapi apakan daye....

Rambut juga mahkota seorang lelaki.

No comments:

Post a Comment