Wednesday, June 20, 2012

Minda di luar sedar

Sok sek


Bisik- bisik..dari jauh ku tahu akar isi ceritamu…tapi aku xpasti…Biarla kekata yang jitu keluar dari mungil mulutmu..ahh apakah fungsi aku disini mendengar sosehan dan keanganan kata dan mungkin kefitnahan mengigit rasa..



Kesempitan hidup

Hidup adalah ranjau berduri..aku pasti dengan itu..tangan yang kebas mematah deduri halus dan melentur kemas akar2 pahit kehidupan demi masa depan yang manis agaknya…Agaknya! Masa hadapan adalah kabur jemari mesti melentur dan kreatif..meliuk lentuk pada saat dan minit..



Rakan

Diam tak bererti aku tidak wujud..ada aku..jauhnya kau disana tidak sifarnya kamu pada aku…berjalan dan tertawa bersama adalah saat kemanisan kehidupan..rakan adalah pemenuh ruang kekosongan yang menepukan deria rasa

No comments:

Post a Comment