Monday, July 18, 2011

Deria Rasa anda pasti teruja=GCB Mcd

TARAAA....Eskem yogurt Tutti Frutti..haihh menggoda jiwa..letak coklat chip sikit perhhhhh...

Kali ini aku akan mengisahkan kisah aku makan dan menjamah makanan bersama rerakan.

Bak kate orang makan leh sebarang makan tapi terlebih makan sengsara diri

Penyakit 3 serangkai leh melanda…Darah tinggi kencing manis n sakit jantung..haihhhh

Nak makan ape macam tu ye..makan leh makan tapi kene berpada2 ye…

Dengan itu kite saksikan sedikit bingkisan dri kedai2 yg sempat aku lawat dan nikmati

Betapa tinggi kandung gula..garam dan Pak aji no motor ye…Macam rancangan Jalan2 Carik makan pulak kan…


Ok Minggu ini kami krew jalan2 carik makan ke sebuah Kios Aiskrin yogurt TUTTI FRUTTI...Tetamu minggu ini cik ain yg sanggup meluangkan mase walaupun sibuk dengan penggambaran dan mendesign rantai..tapi balik umah b4 kul 10 yehh Oppsss....


Ok bile sampai je kios TF ne kite lehpilih eskem mane yg kite nak..macm kat 7E tu..tapi awas jgn bernafsu sangat...kire 100 gram 5 hengget ++ tau...huhuh..then kite leh tambah coklat chips,oreo,buahan segar n macam2 g...

Inilah tetamu kite hari ini cik ain..dengan eskem pilihannye..yehhh....pasne leh jadi duta TF yer..



Sesi bergambar di papan tanda TF sebagai tanda kami telah mencuba eskem di tutti frutti dan akan datang sila sponser kami sebb dah wat wat coverage kios ne ye.....



Host menunjukkan isyarat bagus pada eskem di TF ne ye...silalh datang ke TF untuk merasa pelbagai jenis eskem yg best lagi membuatkan anda termimpi2..haihhh....



Host bersama cup2 kosong hasil kerja die bersama artis jempuatannye ok...macam nak bawak balik je cup tuh...ish2 buruk nau perangai....

KOMEN:Eskem sangat2 best...xsakit tekak pun ye...maybe eskem yogurt kat Malaysia ne baru lagi..n hellty ye...Kami bagi 4* untuk Kios TF ne ye...

DAN SETERUSNYA.....


Ha ne lah GCB=Grill chicken burger darpd abang MEKDI...yelah cik ain sebagai artis jemputan sangat2 mahu makan burger ne dan sudah mengidam...hahahhaha



Pada host,burger ne oklah..daging burger lembut tapi sayur bayam ke hape ntah keras nau..nak mkan xminat lah...huhuh...


Hahahha yng penting pekena Fries dulu...Fries MEKDI memang terbaekkkkk...letak garam,pepper sikit..terangkatlah!macamane xkene penyakit 3 serangkai...dah la bende tu bergaram tambah garam lagi.....


DERIA RASA ANDA PASTI TERUJA!4*

Seorang kawan pernah berkata ‘Mak aku marah tau kalau kte berkire bab2 makan ne’..Dan aku setuju dengan itu.Mungkin harga dan nilai sesuatu makanan itu mahal tapi sekali sekala bagi aku ok.Bes dah ko penat2 bekerja bersengkang tenaga zahir batin bagilah hadiah kat perut ngan deria rasa ko tu yeh!

2 comments:

  1. yuhuu sggh sini support tutti dan gcb he3....dua2 kite suka tau!

    ReplyDelete