Monday, November 29, 2010

kOMBO kONVO...


PENERIMA ANUGERAH DEKAN NIH..


Ha camtu ke tajuk entry kali ne..

Bukan ape saat2..musim konvokesyen Uitm ke 73 nekan..turn aku la plak

nak ke konvo ne...

Walaupun kali yang ke 2 hihih...

Time ne untuk degree pulak...mmm

Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran...

Be Honest zaman degree nelah saat yang paling mencabar bagi aku...

Macam2 kes terjadi kes polis ade...kes cintan cintun ade...kes award ade

masam2 manis orang kate...

namepun UiTM kan...UiTM dihatiku

Mase inilah kite kenal sape lawan n kawan kite ...
So adela gambar2 yang related ngan perjalann degree saye ini yehh...
lets picts tell everything...ok.
..

Rakan satu course amer man epul ngan bob...hahahh
drng klaka ok..huhuhu....





Bermaafan kan hahah...gambar ne penuh makne kawan2...
nape ar leh jadi camne aku aggap ko best frend aku...
aku xcakap ko tikam blakang aku...sume tu ade dah xkesah aku just nak
ko jadi kawan aku e2 je...



Aku ngaku mase ne aku bermuke plastik..dalam hati...xsape yang tau....
Thanks kawan2 ku...
Hah okla aku mau pergi ke UiTM Shah Alam untuk mengambil jubah konvokesyen ku pada
2hb 12 ne....
Kawan2 jemput datang konvo saye ok.....
Bye..bye...




4 comments: