Thursday, October 21, 2010

KamalHashim Brand New10/10

Assalamualaikum...

Sudah lama tidak berblog ini..

ingatkan nak kuburkan je dunie blog2 ne...

tapi tengok gambar sebesar2 alam mengalahkan Azwan Ali hahahhaha

Amboi3x..hihihih...jangan marah abang Wan...huhuhuh...

Sungguh tidak sangka aku sudah berada disini..huh..

macam2 suka duka aku beberapa bulan ini...

Macam2 aku nak kongsi dengan anda sume...antaranye...

KISAH CINTA KECUNDANG

KISAH AKU DAPAT KEJE

KISAH SANTAU MENYANTAU

KISAH AKU KE PULAU PANGKOR

dan sebagainye...huhuhu...

dah namepun KamalHashim brand new..kite tengokla ye

ade pendedahan ekslusif ke ape ye...huhuh...panazzzz.....

Sebelum tu nak kongsi sikit gambar2 yang berkaitan ngan cite2 kat atas tu ye....

huhuhuh.....

Hehehe semasa di pulau pangkor...aduh panas ne...


Pemandangan yang indah..serius beb b4 this aku xtau nape orang nak sangat tengok sunset
rupe2 inilah kite leh tengok keajaiban Tuhan....Subhanallah....

JUGA......

Tempat orang wat kapal untuk menangkap segale ikan dan hidupan laut...eh nape xtangkap ikan duyung?

Kanak-kanak melihat ikan2 dilautan...waaaa comel kan?

Gua sedang membuat silap mate hahhahah

Junggle trekking jua...huhuh...lihatlah muscle ku huh


JUGAAAA

Alamak ape ne..sori ye kanak2 tidak digalakkan untuk melihatnye...hahahhaha.....


Hahah dari itu aku nak ucapkan selamat datang kepade diriku setelah kembali ke
dunie blog ne..

HAHHAHAHHAH...

Pada sume:
Senyum slalu,be positif,rajin2 solat
dan juga jangan main api nanti rumah terbakar...

TEMA LAGU:
RUMAH TERBAKAR PANGGIL BOMBA
BOMBA DATANG BERLUMBA2
HATI TERBAKAR?
..............

Chow....

2 comments:

  1. hehehehe apek... memandangkan ko baru bermula 10/10 ni kan... aku commnet dulu... ape lagu tema mmg gempaks... bikin wa ketawa aje hehehe... anyway binatang lembik tu mmg aku x leh tgk.... meremang sudah

    ReplyDelete