Thursday, August 20, 2009

Sudah lama tidak berblog!







gler lame aku tak bblog sampai


paswod lupe adoi..


hahahaxpe since pasne ade broadband leh ar berblog hahah

mm

Bile sehari ada 4 kelas minat belajar makin kurang

sume input tidak boleh masuk g

yamg boleh bermain ym and buka facebook dalam lab



aduhai

ape nak jadi ne











hahah sume jadi xkeruan



Semalam aku menghadiri Anual General Meeting BASS

overall event 2 best and seronok

saloot ar ngan part 6 diorang xsombong and leh gurau2 g

disamping pencalonan MT baru



hahha macam2 terjadi ade yang suke membenci calon

ape boleh buat diorang layak agaknye..

kite tengok jerla

ape diorang nak wat

JANGAN PROPA JER

cakap bagai nak giker

padahal HARAM..



ape2 punn aku bangge ngan kawan2 aku yang datang

malam semalam tolong lagi

korang memang the best

tapi yang xbest xde kamera hehhe

gambar solo aku jer adela adoi

sori korang..



Kawan kawanku melipat pamplet





2 comments:

  1. i datangkan..so qaqa memang best ;p

    ReplyDelete
  2. part 6 mmg best.tq adik junior!hahaha..*perasan~

    ReplyDelete