Saturday, May 9, 2009

Balik ke Rumah

Haa
dis murning aku dah kene blek umah
sume bende dah abis
mm tak payahla lagi g kelas
n tak payah lagi kene kacau ngan macam2 pengemis kat depan
kampus ble nak makan
Aku rase kite kene banterasla
sume peminta sedekah 2
diorang 2 penipu je
Xtaula aku rase sume pengemis aku dah jumpa
asal aku makan ko datang
asal ko datang aku makan
Benci siot
mule2 aku bagi gak
aku bukan xkesian tapi korang pikir ar
Sebagai contoh:
Korang mesti kenal yang mintak sedekah kaki cacat cket 2
yang cakap Akum Kak tisu singgit?
Dapat duit beli rokok and penah kot memeber aku kene rabe ngan die
pe Kejadahnye orang macam 2
Lagi 1 ne xtau la korang pasan x
Cine pakai songkok datang2 tunjuk ketas pe ntah
cakap muslim tapi pakai tatoo
die ingat kitorang bodoh ke
Ketar gak aku ble tibe2 die datang dekat gler kat aku
Ble aku wat muke menyampah
kat die pas 2 die tanye?
Lu pehat?
Aik dah melampau ne
Teh ais depan aku ne cam nak
aku siram je kat muke die..
Fobia gak aku
kang tibe2 die bawak pisau nyanye jer
mayatku dibahu jalan
So if korang nak bagi sedekah 2 paham jerla
Kite memang nak tolong tapi 2lah...
bahaye gak ar kat kite nape
diorang mampu wat ape jer
denagn kadar jenayah yang makin meningkat
Hahaha adakah anda mangsa penemis seterusnye?
Kepada sume kawan2 aku
Korang jage diri
aku nak minta maaf salah silap aku kat korang
Jumpe next sem
..............

1 comment: