Tuesday, January 13, 2009

Hah F sekelas ngan aku!!!

alamak apelah die wat kat klas aku
terkedu aku ngn F
aku duk ar blakang die
babar cakap die macam tau aku usha die
sebab die malu nak pndng belakang
aku wat xtaula bile

PUBLIC SPEAKER@HARBALISM
usik aku ngan F..
oit PUBLIC SPEAKER
Aku xtau la nak cakap camne aku ske ngan die
tapi die macam xske jer

Kire mase klas 2
macam kureng ar perhatian kat klas
Pandang muke CY dah macam muke F
lagi2 F 2pun pakai cermin mate
masalah besar ne...
tapi nak wat camne kenelah profesional
heheheh...
F..pada waktu ini
apa yang leh dikatakan
if ko tau aku ske kat ko
janganla ko bagitau ko xske aku
hehheheheh

7 comments:

  1. Ermm ni cinta pandang pertama ke cintan cintun monyet nih huhu...ape susah, bg jer nama penuh F tu pd aku...ley aku settlekn mslah cinta brsegi nih huhuhu... :P

    ReplyDelete
  2. man,ak taw kot sape sbnrnye F nie..kamal,jdi la brani sket bai..jangan tunggu lame2,nanti lame2,die dikebas org,hehe..go go kamal!!!

    ReplyDelete
  3. haha 2la pasal
    aku xbani kire raye cine ne aku nak kumpul kekuatan nAK USHA die

    ReplyDelete
  4. yay!!!!aku da tao sape da....ahahahah...pasni aku nak usha ko 2 orang plak...kahkahkah

    ReplyDelete
  5. hehehehhe... cam tau2 je sape F ni kamal..hehehhe
    usha je...nt terlepas ko yg rugi..selambur sudah...hehhe.. aja aja fighting!!!!!!

    ReplyDelete